Усенко Н. М.Usenko N. M.2018-12-272018-12-272010Усенко, Н. М. Організація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчання [Текст] /Н. М. Усенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С.140–148.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6343Евристичне навчання спрямоване на самостійне створеннязначущих для учня освітніх продуктів, на постійне освоєння креативних механізмів діяльності, активне формування пізнавальної самостійності. Тому організація на всіх етапах евристичної технології самостійної творчої праці – її мотивація, цілепокладання, реалізація окремих компонентів, діагностика результатів – вимагає ретельних і компетентних педагогічних дій.Heuristic learningis directedon independentcreationof meaningful for a student educational products, on the permanentmastering of creative mechanisms and methods of activity, active forming of cognitive independence. Therefore organization on all of the stages of heuristictechnologyof independentcreative work -– hismotivation, having a special purpose setting, realization of separate components, diagnostics of results – requires careful and competent pedagogical actions.ukевристичне навчаннясамостійна роботапізнавальна самостійністьмотиваційно-цільовий компонентопераційний компонентheuristiclearningindependent workcognitive independencemotive-purposeful stageacting stageОрганізація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчанняOrganization of Independent Work of Schoolchildren on the Motive-purposeful and Acting Stages of Heuristic LearningArticle