Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychЗавальна ПолінаZavalna Polina2023-10-112023-10-112023Завальна П. Особливості процесу розвитку пізнавальної активності дітей із затримкою психічного розвитку в умовах сучасного закладу освіти [Текст] / П. Завальна ; науковий керівник О. Колишкін // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 132–137.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13923У статті розкрито особливості процесу розвитку пізнавальної активності дітей із затримкою психічного розвитку в умовах сучасного закладу освіти. Наголошується, що зазначені особливості полягають у систематичному і цілеспрямованому застосуванні інноваційних форм та методів навчання, зокрема таких як дидактичні ігри, з урахуванням їх індивідуальних психологічних особливостей. Використання гри, ігрових ситуацій є продуктивним засобом розвитку дитини із затримкою психічного розвитку, корекції її пізнавальної, емоційно-вольової, мотиваційної сфер і визначає способи орієнтування молодшого школяра при вирішенні виникаючих життєвих завдань.The article reveals the peculiarities of the process of development of cognitive activity of children with mental retardation in the conditions of a modern educational institution. It is emphasized that the specified features consist in the systematic and purposeful application of innovative forms and methods of learning, in particular such as didactic games, taking into account their individual psychological characteristics. The use of games and game situations is a productive means of development of a child with delayed mental development, correction of his cognitive, emotional-volitional,133 motivational spheres and determines the ways of orienting a younger schoolboy when solving emerging life tasks.ukформуванняпізнавальна активністьмолодші школярізатримка психічного розвиткудистанційне навчанняformationcognitive activityyounger schoolchildrenmental retardationdistance learningОсобливості процесу розвитку пізнавальної активності дітей із затримкою психічного розвитку в умовах сучасного закладу освітиFeatures of the Cognitive Activity Development Process of Children with Mental Delayed Development in the Conditions of a Modern Educational InstitutionArticle