Литвиненко Віталіна АнатоліївнаLytvynenko Vitalina Anatoliivna2024-11-262024-11-262014Литвиненко В. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами артпедагогіки [Текст] / В. Литвиненко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (4 квітня 2014 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2014. – С. 132–135.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16043Стаття присвячена актуальній психолого-педагогічній проблемі корекції мовлення старших дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки. Розвиток мовлення старших дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки сприяє їх особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.The article is dedicated to the urgent psychological and pedagogical problem of speech development by means of education science of art in senior preschool children who have phonetic- phonematic underdevelopment of speech habits. Speech habits in senior preschool children who phonetic-phonematic underdevelopment by means of education science of art favours personal formation; opens opportunities for successful social integration and sсhool education.ukмовленнєві порушенняфонетико-фонематичне недорозвинення мовленняартпедагогіказасоби артпедагогікидіти старшого дошкільного вікуspeech deviationsphonetic- phonematic underdevelopment of speech habitseducation science of artmeans of artchildren of senior preschool age.Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами артпедагогікиCorrection of Phonetic-Phonemic Underdevelopment of Speech in Children of Senior Preschool Age by Means of Art PedagogyArticle