Пліс Валентина МиколаївнаPlis Valentyna Mykolaivna2021-07-152021-07-152021Пліс, В. М. Теоретичні аспекти застосування казкотерапії у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / В. М. Пліс // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 290–296.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11092У статті проаналізовано теоретичні аспекти застосування казкотерапії у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Підкреслено ефективність казкотерапії, як методу роботи з дітьми з порушеннями інтелекту. Окреслено функції казкотерапії, як терапевтичної технології корекційно-розвивальної роботи. Визначено види казок як основи казкотерапії та зазначеної їх змістове та функціональне наповнення. Акцентовано увагу на сучасних програмах комплексної казкотерапії, які успішно застосовуються у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку.The article analyzes the theoretical aspects of the use of fairy tale therapy in working with children with intellectual disabilities. The effectiveness of fairy tale therapy as a method of working with children with intellectual disabilities is emphasized. The functions of fairy tale therapy as a therapeutic technology of correctional and developmental work are outlined. The types of fairy tales as the basis of fairy tale therapy are defined and their semantic and functional content is indicated. Emphasis is placed on modern programs of complex fairy tale therapy, which are successfully used in working with children with intellectual disabilities.ukказкаметодказкотерапіяфункціїзастосуваннядіти з порушеннями інтелектуального розвиткуfairy talemethodfairy tale therapyfunctionsapplicationschildren with intellectual disabilitiesТеоретичні аспекти застосування казкотерапії у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвиткуTheoretical Aspects of the Application of Fairy Tale Therapy in Working with Children with Intellectual DisabilitiesArticle