Лазаренко Д. С.Lazarenko D. S.Садовий М. І.Sadovyi M. I.2018-08-302018-08-302011Лазаренко, Д. С. Використання історичного матеріалу під час вивчення законів Ісаака Ньютона [Текст] / Д. С. Лазаренко, М. І. Садовий // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 133–139.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5169У статті розглянуто особливості історизму, шляхи та форми його використання, а також значення історизму при викладанні фізики. Ця методика розкрита на прикладі узагальненого матеріалу про історію відкриття законів Ньютона - основних законів динаміки.In the article the features of historical method, ways and forms of his use, and also values of historical method, are considered at teaching of physics.This method is exposed on the example of the generalized material about history of opening of laws of Newton - basic laws of dynamics.ukфізикакультурно-історичний матеріалтворча діяльністьІ. Ньютонзакони динамікиісторизмфізична революціяпедагогічний процесphysicscultural and historical materialcreative activityI. Newtonlaws of dynamicshistorical methodphysical revolutionpedagogical processВикористання історичного матеріалу під час вивчення законів Ісаака НьютонаUsing of Historical Material is For Study of Laws of Isaak NewtonArticle