Андрющенко Т. К.Andriushchenko T. K.2018-05-022018-05-022012Андрющенко, Т. К. Самореалізація педагогів у процесі підготовки до формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентності [Текст] / Т. К. Андрющенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 370–376.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4696У статті розкривається значення самоактуалізації і саморозвитку у професійному зростанні особистості вихователя дитячого дошкільного закладу. Окреслено шляхи самореалізації педагогів у процесі опрацювання спецкурсу «Підготовка вихователів до формування здоров'язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку» (у системі післядипломно'іпедагогічноіосвіти).In the article it is opened a meaning of self actualization and self development in professional person's growth of kindergarten's educator. It is described the ways of teacher's self realization in the process of studying a special course «Educator's preparation to health preserving competence in preschoolers» (in the system of postgraduate pedagogical education).ukпедагогипрофесійна самореалізаціяпіслядипломна освітаспецкурсздоров'язбережувальна компетентністьдошкільникиteachersprofessional self realizationpostgraduate educationspecial coursehealth preserving competencepreschoolersСамореалізація педагогів у процесі підготовки до формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентностіTeacher's Self Realization in the Process of Preparation to Formation of Healthpreserving Competence in PreschoolersArticle