Захарова Валентина АнатоліївнаZakharova Valentyna Anatoliivna2018-02-062018-02-062012Захарова, В. А. Спецкурс і його роль у науково-методичній підготовці майбутнього вчителя-словесника [Текст] / В. А. Захарова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 305–313.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3917У статті розглянуто роль спецкурсу з української літератури у фаховій підготовці студента-філолога. Порушено питання про введення до навчального плану спеціальності «українська мова та література» спецкурсу за творчістю письменника Григора Тютюнника.The role of Ukrainian literature special course in the professional training of a student-philologist is considered in the article. The issue concerning introduction into the «Ukrainian language and literature» specialty curriculum of the special course based on the creative work of the writer Grygor Tiutiunnik is touched upon.ukспецкурсписьменник-новелістстуденти-філологианаліз творухудожньо-стильові особливостіукраїнська літератураspecial coursewriter-noveliststudents-philologistsanalysis of the workartistic style featuresUkrainian literatureСпецкурс і його роль у науково-методичній підготовці майбутнього вчителя-словесникаSpecial Course and its Role in Research-Methodological Training of a Future Language and Literature TeacherArticle