Бикова Марія МиколаївнаBykova Mariia MykolaivnaПроценко Ірина ІванівнаProtsenko Iryna Ivanivna2025-06-172025-06-172025Бикова, М. М. Методичні рекомендації до виробничої (педагогічної) практики в закладах позашкільної освіти [Текст] : другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки Галузі знань 01 Освіта/Педагогіка / М. М. Бикова, І. І. Проценко. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2025.– 55 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17130Методичні рекомендації з виробничої практики в закладах позашкільної освіти магістерського рівня розроблено з метою забезпечення високого рівня професійної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальностей педагогічного профілю. У документі окреслено основні завдання, зміст, етапи, форми організації та критерії оцінювання результатів проходження практики. Особлива увага приділяється формуванню практичних навичок організації освітнього процесу в позашкільних закладах, розвитку професійних компетентностей, педагогічної рефлексії та здатності до інноваційної діяльності. Рекомендації враховують специфіку магістерської підготовки, потребу в інтеграції теоретичних знань і практичного досвіду, а також сприяють формуванню готовності майбутніх педагогів до ефективної професійної реалізації в системі позашкільної освіти. Матеріал буде корисним як для здобувачів освіти, так і для керівників практики та викладачів педагогічних дисциплін.The methodical recommendations for industrial practice in out-of-school education institutions at the master's level are developed to ensure a high level of professional training for students majoring in pedagogical specialties. The document outlines the main tasks, content, stages, forms of organization, and criteria for evaluating the results of the practice. Special attention is paid to the development of practical skills in organizing the educational process in out-of-school institutions, the enhancement of professional competencies, pedagogical reflection, and the ability to engage in innovative activities. The recommendations take into account the specifics of master's-level training, the need to integrate theoretical knowledge with practical experience, and contribute to the formation of future educators’ readiness for effective professional activity within the out-of-school education system. The material will be useful both for students and for practice supervisors and instructors of pedagogical disciplines.ukпедагогікарозвитокнавчаннявихованнясоціалізаціязміст освітиметодизасоби навчанняуроктехнології навчаннязагальні методи виховної роботисім'япроектіндивідуальний освітній проєктpedagogydevelopmentlearningupbringingsocializationeducational contentteaching methodsteaching aidslessonteaching technologiesgeneral methods of educational workfamilyprojectindividual educational projectМетодичні рекомендації до виробничої (педагогічної) практики в закладах позашкільної освітиMethodical Recommendations for Industrial (Pedagogical) Practice in Out-of-School EducationGuidelines