Бондаренко (Картава) Юлія АнатоліївнаBondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaДаниленко ДаринаDanylenko Daryna2023-10-092023-10-092023Даниленко Д. Сенсорний розвиток дітей зі зниженим зором як напрям корекційної роботи тифлопедагога [Текст] / Д. Даниленко ; науковий керівник Ю. Бондаренко (Картава) // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 65–69.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13911У статті автором висвітлено проблему проведення корекційних занять з сенсорного розвитку дітей зі зниженим зором. Розкрито досвід роботи з формування і розвитку у дошкільників основних сенсорних функцій таких, як розрізнення за кольором, формою, величиною. Наведено приклади корекційних ігор, які можуть використовувати у своїй діяльності вчителі-дефектологи (тифлопедагоги). Приділення уваги сенсорному розвитку дитини зі зниженим зором сприяє удосконаленню органів відчуття, накопиченню уявлень про навколишній світ.In the article, the author highlighted the problem of conducting remedial classes for the sensory development of children with reduced vision. The experience of working on the formation and development of preschool children’s basic sensory functions, such as distinguishing by color, shape, and size, is disclosed. Examples of correctional games that special education teachers (special education teachers) can use in their activities are given. Paying attention to the sensory development of a child with reduced vision contributes to the improvement of the senses, the accumulation of ideas about the surrounding world.ukсенсорний розвитокдіти зі зниженим зоромкорекційна роботавчитель-дефектолог (тифлопедагог)sensory developmentchildren with reduced visioncorrective workspecial education teacher (typhopedagogue)Сенсорний розвиток дітей зі зниженим зором як напрям корекційної роботи тифлопедагогаSensory Development of Children with Reduced Vision as a Direction of the Corrective Work of the TyphloeducatorArticle