Іванова Ольга ІванівнаIvanova Olha IvanivnaБасанець Лідія МихайлівнаBasanets Lidiia MykhailivnaПащенко А. О.Pashchenko A. O.Свідлов Юрій ІвановичSvidlov Yurii IvanovychПрощайло В. М.Proshchailo V. M.2018-02-062018-02-062012Іванова, О. І. Особливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчання [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець, А. О. Пащенко [та ін.] // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 206–211.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3909У статті подано результати дослідження психофункціональних показників учнів ліцею в процесі їх довготривалої адаптації до навчальних навантажень. Аналіз отриманих даних свідчить про підвищення адаптаційних можливостей ліцеїстів протягом дворічного терміну навчання.In the article the results of research of psychofunctional indicators of the students of lyceum in the course of their long-term adaptation to academic loads are presented. The analysis of the received data testifies to increase of adaptable possibilities of lyceum students during the two-year period of training.ukнавчальний процесрозумова працездатністьувагаемоційний стан учнівадаптація до навчанняeducational processmental capacityattentionemotional state of students lyceumadaptation to trainingОсобливості психофізіологічної адаптації учнів військового ліцею до специфічних умов навчанняFeatures of Psychophysiological Adaptation of the Students of the Military Lyceum to Specific Conditions of TrainingArticle