Тарасова Тетяна БорисівнаTarasova Tetiana Borysivna2018-11-262018-11-262018Тарасова, Т. Б. Психологические ориентиры современных учебников [Текст] / Т. Б. Тарасова // Nowoczesna nauka: teoria i praktyka : Mater. IІ Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. S. Gorniaka. – Katowice : Nowa nauka, 2018. – s. 149–153.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5907У статті пропонується радикально змінити стиль і вектор націленості шкільних підручників. Нові підручники повинні писатися "під учня" і бути націлені на те, щоб відігравати роль своєрідних "самовчителів" для учнів. Такий підручник стає умовою організації навчання як спільної діяльності вчителя і учня. Розглядається комплекс принципів, орієнтованих на створення підручників нового типу: гуманітаризації, інтеграції, нелінійності, розведення рівнів.There is suggested to change radically the style and the vector of orientation of school textbooks. The new textbooks should be written for the pupil, and must play the role of some kind of pupil's books for the self-education. This school textbooks is a condition education, as a joint activity of the teacher and student. The article deals with a set of principles aimed at creating a new kind of textbooks humanization, integration, non-linearity, dilution levels.ruшкільний підручникрозвиток особистостіформування мисленняпідручник нового типугуманітаризаціяінтеграціянелінійністьрозведення рівнівschool textbookpersonal developmentformation of thoughtnew type of textbookhumanizationintegrationnon-linearitydilution levelsПсихологические ориентиры современных учебниковPsychological Guidelines of Modern TextbooksArticle