Бабенко Олена МихайлівнаBabenko Olena Mykhailivna2021-04-072021-04-072015Бабенко, О. М. Розвиток самоосвітніх умінь учнів 11 класів [Текст] / О. М. Бабенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 10–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10485У статті теоретично обґрунтовані та розроблені методичні підходи до розвитку самоосвітніх умінь учнів при вивченні органічної хімії в 11 класі. Наведено опис застосування методики, яка базується на розвитку самоосвітніх умінь учнів при вивченні хімії. У дослідженні дотримувалися думки, що самоосвітні уміння учнів є наслідком, результатом систематичної самоосвітньої діяльності.In the article methodical approaches theoretically grounded and developed on the development of self-education skills of students in the study of organic chemistry in the 11th grade. The technique is based on the development of selfeducation skills of students in the study of chemistry shows and describes how to use it. We think that the ability to self-education of students appear as a consequence, the result of systematic self-education activity.ukсамоосвітня діяльністьсамоосвітні умінняформи і методи навчанняself-educational activityself-education abilityforms and methods of teachingРозвиток самоосвітніх умінь учнів 11 класівThe Development of Self-Education Abilities of Pupils of 11 ClassesArticle