Голодюк Лариса СтепанівнаHolodiuk Larysa Stepanivna2018-11-062018-11-062016Голодюк, Л. С. Різноспособовий вияв пізнавальної активності як передумова результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності [Текст] / Л. С. Голодюк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 12–18.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5673У статті розкритий теоретичний аспект різноспособового вияву пізнавальної активності як передумови результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності в урочний та позаурочний час під час вивчення математики. На основі узагальнення напрацювань фахівців, визначено зміст понять «активність», «пізнавальна активність», «емоційний відгук». Виокремлені різні способи вияву учнями пізнавальної активності (відтворюючий спосіб вияву пізнавальної активності, творчий спосіб вияву пізнавальної активності, надситуативний спосіб вияву пізнавальної активності). Класифіковані види пізнавальної активності учнів.The article discloses theoretical aspects of manifestation of cognitive activity as a prerequisite for effective implementation of student learning and cognitive activity in their free time and a portion to the study of mathematics. Based on generalization of scientific developments employees, defined the concept of "activity", "cognitive activity", "emotional response". Identify different ways to show the cognitive activity of students (reproducing method manifestation of cognitive activity, creative way to display informative activity, suprasituational way to manifestations of cognitive activity). Classifying types of cognitive activity of students.ukпередумоваактивністьпізнавальна активністьемоційний відгуквиди пізнавальної активностіспособи вияву учнями пізнавальної активностіBackgroundactivitycognitive activityemotional responsetypes of cognitive activitycognitive activity ways to show studentsРізноспособовий вияв пізнавальної активності як передумова результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльностіDifferent Ways of Manifestation of Cognitive Activity as a Prerequisite for Effective Implementation of the Students Learning and Cognitive ActivityArticle