Тарапата-Більченко Лідія ГригорівнаTarapata-Bilchenko Lidiia Hryhorivna2019-10-292019-10-292018-12Тарапата-Більченко Л. Г. Вища музична освіта України: виклики і стимули китайської освітньої міграції [Текст] / Л. Г. Тарапата-Більченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. – 2018. – № 4 (71). – С. 63–71.2078–1016https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7836Стаття осмислює практику навчання студентів з КНР у навчальних закладах вищої музичної освіти України; окреслює виклики китайської освітньої міграції для системи української мистецької освіти. Розбіжності східних і західних естетичних стандартів, комунікативних стратегій та дидактичних систем визначаються як детермінанти психолого-педагогічного та методичного пошуку вітчизняної музичної педагогіки. Концепт «виклику» інтерпретується як стимул для активізації творчого потенціалу системи з метою гідної відповіді викликам світової освітньої міграції.The article conceptualizes practice of studying of students from P. R. of China in institutions of higher musical education of Ukraine. The article outlines Chinese educational migration challenges for Ukrainian musical education. Differences between eastern and western esthetic standards, communicational strategies and didactic systems are appointed as determinants of psychological, pedagogical and methodical search of national musical pedagogics. The «challenge» concept is explained as a motivation for activation of system creative potential to give a fitting reply to the challenges of the world educational migration.ukвища музична освітаосвітня міграціянавчання студентів-іноземцівhigher musical educationeducational migrationfactors of foreign students studyingВища музична освіта України: виклики і стимули китайської освітньої міграціїHigher Musical Education of Ukraine: Challenge and Motivation of Chinese Educational MigrationArticle0000-0001-5449-1480