Долинський Б. Т.Dolynskyi B. T.2020-09-022020-09-022010Долинський, Б. Т. Критеріальний підхід до визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярів [Текст] / Б. Т. Долинський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 384–394.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9169У статті визначено критерії, за допомогою яких можливо оцінити рівень сформованості готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярів у навчально-виховному процесі. Подано теоретичне обґрунтування обраних критеріїв і змістову характеристику рівнів готовності студентів до зазначеної діяльності.The article is devoted to the definition of the criteria with the help of which the levels of the future primary school teachers’ readiness to the formation of the health of junior pupils’ saving skills is appreciated. There are presented the theoretical basis of the chosen criteria and informal characteristic of the students’ levels of readiness to the present activity.ukкомпонентикритеріїпідготовка учителів початкової школиформування здоров’язберігаючих навичокcomponentscriteria of the primary school teacher’s trainingformation of the health of saving skillsКритеріальний підхід до визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючих навичок у молодших школярівThe Territorial Approach to the Definition of the Levels of Future Primary School Teachers’ Readiness to the Formation of Health of Junior Pupils’ Saving SkillsArticle