Семеніхіна Олена ВолодимирівнаSemenikhina Olena VolodymyrivnaУдовиченко Ольга МиколаївнаUdovychenko Olha MykolaivnaЮрченко Артем ОлександровичYurchenko Artem Oleksandrovych2017-02-012017-02-012014Семеніхіна, О. Електронний підручник «Інформаційні системи» як затребуваний освітній ресурс у практиці сучасного вищого навчального закладу [Текст] / О. Семеніхіна, О. Удовиченко, А. Юрченко // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – № 3 (51). – 2014. – С.15–22.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/969У статті розглянуто актуальність упровадження електронних підручників в освітній процес. Виділені тенденції стосовно сприйняття електронних підручників як сучасного освітнього продукту та особливості його впровадження різними навчальними закладами. Обґрунтовано необхідність створення авторського електронного підручника для підтримки вивчення спецкурсу «Інформаційні системи». Зазначено про авторський досвід на шляху побудови та візуалізації навчального контенту. Наведено структуру розподілу навчального матеріалу. Зазначено про апробацію в СумДПУ ім. А.С.Макаренка.In the article the urgency of introduction of electronic textbooks in the educational process. Identified trends regarding the perception of e-textbooks as a modern educational product and especially its implementation of various educational institutions. The necessity of creation of the authors of the electronic textbook to support your learning of the course "Information systems". Listed on the author's experience in building and visualization of educational content. Given the structure of distribution of educational material. Listed about testing in Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko.ukелектронні засоби навчанняелектронний підручникнавчання інформатикиінформаційні системиe-learninge-tutoriallearning computer scienceinformation systemsЕлектронний підручник «Інформаційні системи» як затребуваний освітній ресурс у практиці сучасного вищого навчального закладуElectronic Textbook «Information Systems» as a Sought-After Educational Resource in the Practice of Modern Educational InstitutionsArticle