Ткач Ю. М.Tkach Yu. M.2018-08-302018-08-302011Ткач, Ю. M. Наступність як умова неперервної освіти [Текст] / Ю. M.Ткач // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 255–261.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5188У статті зазначено про актуальність проблеми наступності. Розглянуто причину порушення та умови реалізації принципу наступності у навчанні математики та вищої математики в системі економічної освіти «школа-вищій навчальний заклад». Запропоновано один із шляхів забезпечення наступності. Зроблено висновок про те, що освітня система, з плином часу, ставить перед педагогами нові завдання, тому дана проблема не може бути розв'язана остаточно.The article covers indicate that relevance of continuity. The causes and conditions of violation of the principle of continuity in learning mathematics and higher mathematics in the system of economic education «school - high school». Suggested one way to ensure sustainability. It was concluded that the educational system, over time, poses new challenges teachers, so this problem can not be resolved definitively.ukнаступністьнеперервна освітаcontinuitylifelong educationНаступність як умова неперервної освітиContinuity as a Condition of Lifelong EducationArticle