Корольський Володимир ВікторовичKorolskyi Volodymyr ViktorovychБобилєв Дмитро ЄвгеновичBobyliev Dmytro Yevhenovych2024-09-262024-09-262024Корольський В. Використання методу проєктів при навчанні розділу математичного аналізу «Числові ряди» майбутніх вчителів математики [Текст] / В. Корольський, Д. Бобилєв // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць. Вип. 1 (23) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [ред. рада.: М. І. Бурда, Л. В. Кондрашова, М. Гарнер, В. Б. Мілушев та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2024. –.С. 13–18. – DOI: 10.5281/zenodo.12191236https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15599Стаття присвячена дослідженню використання методу проєктів у навчанні розділу «Числові ряди» майбутніх вчителів математики. Особлива увага приділяється використанню геометричних моделей та систем задач для покращення процесу навчання та формування професійних умінь студентів. Розглядаються проблеми, пов’язані з потребою підготовки вчителів, що володіють не лише знаннями, а й здатністю до швидкого прийняття рішень та використання творчих підходів у навчальному процесі. Обґрунтовано переваги використання методу проєктів у навчанні математичного аналізу, зокрема в розділі «Числові ряди», який дозволяє студентам глибше засвоювати матеріал, розвивати креативне та аналітичне мислення. Метод проєктів важливий у навчанні майбутніх учителів математики, оскільки він дозволяє студентам отримати практичний досвід розв’язання реальних математичних задач, що сприяє глибшому засвоєнню та розумінню матеріалу здобувачами освіти. Крім того, завдяки проєктам, студенти мають можливість самостійно вибирати теми для досліджень та розвивати власну творчість у роботі з математичними концепціями. На основі аналізу актуальних досліджень з’ясовується, що використання методу проєктів у навчальному процесі є перспективним напрямом, який сприяє підвищенню ефективності навчання та формуванню професійних компетентностей у майбутніх вчителів математики.The article is devoted to the study of the use of the project method in the teaching of the section «Number Series» for future mathematics teachers. Special attention is paid to the use of geometric models and problem systems to improve the learning process and the formation of students' professional skills. The introduction examines the problems associated with the need to train teachers who possess not only knowledge, but also the ability to make quick decisions and use creative approaches in the educational process. The advantages of using the project method in teaching mathematical analysis are substantiated, in particular in the section «Number series», which allows students to learn the material more deeply, to develop creative and analytical thinking. The project method is important in the training of future teachers of mathematics, as it allows students to gain practical experience in solving real mathematical problems, which contributes to a deeper assimilation and understanding of the material by students. In addition, thanks to the projects, students have the opportunity to independently choose topics for research and develop their own creativity in working with mathematical concepts. Based on the analysis of current research, it is found that the use of the project method in the educational process is a promising direction that contributes to increasing the effectiveness of education and the formation of professional competences in future teachers of mathematics.ukметод проєктівчислові рядигеометрична модельгеометричні образисистема задачproject methodnumber seriesgeometric modelgeometric imagessystem of problemsВикористання методу проєктів при навчанні розділу математичного аналізу «Числові ряди» майбутніх вчителів математикиUsing the Project Method in Teaching the Chapter of Mathematical Analysis «Number Series» to Future Teachers of MathematicsArticle0000-0002-7409-42010000-0003-1807-484410.5281/zenodo.12191236