Базиль Людмила ОлександрівнаBazyl Liudmyla Oleksandrivna2018-05-032018-05-032012Базиль, Л. Інновації у формуванні літературознавчої компетентності майбутніх словесників [Текст] / Л. Базиль // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.391–402.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4719У статті досліджено роль освітніх інноваційних технологій у формуванні літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. На прикладі освітнього процесу у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка висвітлено особливості застосування технологіїконтекстного, діяльнісного, проблемного й інтерактивного навчання у системі літературознавчої освіти майбутніх словесників.The article is devoted to understanding the role of educational innovations in the formation of literary competence of future teachers of Ukrainian language and literature. The example of the educational process in Glukhivsky National Pedagogical University named after Alexander Dovzhenko highlighted features of technology context, Activity, and interactive learning problem in the system of literary education of future philologist.ukучитель української мови і літературилітературознавча компетентністьосвітні інноваціїteacher of Ukrainian language and literatureliterarycompetenceeducational innovationІнновації у формуванні літературознавчої компетентності майбутніх словесниківInnovations in Formation Literary Competence of Future PhilologistsArticle