Бондаренко T. Є.Bondarenko T. Ye.2018-01-182018-01-182012Бондаренко, T. Є. Визначення структури здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології [Текст] / T. Є. Бондаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 214–223.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3650У статті розглядаються наукові підходи до визначення структури здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології. Аналізуються показники розвитку когнітивного, емоційно-ціннісного та діяльнісного компонентів здоров'язберігаючої компетентності педагога, що дає змогу коректувати роботу викладачів вищих педагогічних навчальних закладів з метою удосконалення процесу формування цієїкомпетентностіумайбутніх вчителів.In the article scientific approaches to the decision of structure of health-keeping competence of future teachers of biology are examined. Indexes of development of cognitive, emotional-valued and activity components of health-keeping competence of a teacher are analyzed. The indexes does possible adjustments of teachers' work of higher pedagogical educational establishments with the target of improvement of the process of forming future teachers competence.ukкомпетентнісній підхідздоровязберігаюча компетентністьвчитель біологіївикладацька діяльністьcompetence approachhealth-keeping competencebiology teacherteaching activitiesВизначення структури здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біологіїThe Definition of Health-Keeping Competence's Structure of Future Biology TeachersArticle