Кривонос Ольга БорисівнаKryvonos Olha Borysivna2017-12-142017-12-142016Кривонос, О. Б. Умови формування професійних компетентностей майбутніх педагогів [Текст] / О. Б. Кривонос // Вісник Черкаського університету/ МОН України, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. Серія : Педагогічні науки. – Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2016. – № 9. – С. 117–122.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3146Проаналізовано і систематизовано педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутнього педагога, зокрема: розвиток мотивації студентів до майбутньої педагогічної діяльності, позитивного ставлення майбутніх учителів до знань, у яких в ідеальній формі представлена їхня майбутня професійна діяльність; реалізацію діяльнісного підходу у організації всіх форм навчання студентів; організацію процесу формування професійних умінь майбутніх педагогів на творчому рівні. Розглядаються теоретичні основи понять "компетентність", "компетентність учителя", "професійно-творчі вміння" як компонент професійної компетентності вчителя.A competence is dynamic combination of knowledge, abilities and practical scils, waus of thinking, professional, world view and civil internals, mental and ethical values, that determines ability of person successfully to carri out professional and further educacional activity and is the result of studies at certain level of higler educacion. Efficiency of forming of professional competences of funure teachers depends on creation of pedagogical terms as artificially created environment in an educacional-educator process, that provides the achievement of the put aim.ukкомпетентністьпрофесійно-творчі вмінняпедагогічні умовимотивація педагогічної діяльностідіяльнісний підхід у навчаннікомпетентність учителяcompetencecompetence of teacherprofessionally-creative abilitiespedagogical termsmotivacion of pedagogical activityactivity approachУмови формування професійних компетентностей майбутніх педагогівTerms of Forming of Professional Competences of Future TeachersArticle