Корж ЛарисаKorzh LarysaБондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia Anatoliivna2024-07-222024-07-222024Корж Л. Особливості навчальної діяльності учнів із порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Л. Корж, Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 139–143.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15252У статі автором висвітлено загальні особливості навчальної діяльності учнів початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку, що обумовлені недорозвитком пізнавальних процесів, які відображається на сприйманні, осмисленні навчального матеріалу, застосуванні його на практиці. Показано важливість організації корекційно спрямованого навчання.In the article, the author highlights the general features of the educational activity of elementary school students with intellectual development disorders, which are caused by the underdevelopment of cognitive processes, which is reflected in the perception, comprehension of educational material, and its application in practice. The importance of the organization of corrective training is shown.навчальна діяльністьучні початкових класівпорушення інтелектуeducational activityprimary school studentsintellectual disabilityОсобливості навчальної діяльності учнів із порушеннями інтелектуального розвиткуFeatures of the Educational Activity of Students with Disorders of Intellectual Development