Кравченко Ірина ВікторівнаKravchenko Iryna ViktorivnaПодгорна Римма ПавлівнаPodhorna Rymma Pavlivna2018-03-202018-03-202017-04-14Подгорна, Р. П. Образотворча діяльність як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку / Р. П. Подгорна, І. В. Кравченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. – С. 113–116.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4304У статті подано загальні відомості щодо використання продуктивних видів образотворчої діяльності у логопедичній роботі: малювання, ліплення, аплікація, конструювання.В статье представлено общие сведения об использовании продуктивных видов изобразительной деятельности в логопедической работе: рисование, лепка, апликация, конструирование.The article presents General information concerning the use of the productive artistic activity in speech therapy work: drawing, modeling, application, design.ukобразотворча діяльністьдошкільний вікдіти з порушеннями мовленняизобразительная деятельностьдошкольный возрастдети с нарушениями речиpaintingpreschool agechildren with speech disordersОбразотворча діяльність як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного вікуThe Productive Artistic Activity as a Means of Correcting Speech Disorders in Preschool ChildrenArticle