Баришок МаринаBaryshok MarynaТерменжи Дар’яTermenzhy Dar’iaЛосєва НаталіяLosieva Nataliia2023-02-212023-02-212023-02-212023-02-212016Баришок М. Особливості створення відео-уроків з математики (на прикладі теми «Функції») [Текст] / М. Баришок, Д. Терменжи, Н. Лосєва // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [ редакційна рада: О. В. Семеніхіна, З. Бак, М. П. Вовк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. № 1 (1) – С. 12–15.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13017Автори ілюструють основні вимоги до створення навчальних відеоматеріалів. Підкреслюється необхідність подальшого дослідження питань розробки та застосування відео-уроків у навчальному процесі. Автори описують власний досвід створення системи відео-уроків з математики (на прикладі тем «Функції», «Лінійна функція», «Квадратична функція», «Обернена пропорційність»). Наводяться фрагменти розроблених відео-уроків. Створена авторами система відео-уроків для учнів 7-8 класів з теми «Функції» реалізує ідею інтерактивності сучасних засобів навчання.The basic requirements for designing of educational videos are illustrated by authors. The necessity of further research of creating and applying of videolectures in the educational process is pointed out. The authors describe their own experience of designing the system of mathematics videolectures (on example of topics "Functions", "Linear function", "Quadratic function," "Inverse proportion"). Some fragments of authors’ videomaterials are given. The system of authors’ videolectures for 7-8 grades pupils for topic "Functions" implements the idea of interactivity of modern learning tools.ukінформаційно-комунікаційні технологіїВеб-технологіївідео-урокинавчання математикивимоги до навчальних відеоматеріалівITWeb technologiesvideolecturesteaching mathematicsrequirements for educational videoОсобливості створення відео-уроків з математики (на прикладі теми «Функції»)Some Features of Designing of Mathematics Videolectures (on Example the Chapter "Functions")Article