Дегтярьова Неля ВалентинівнаDehtiarova Nelia Valentynivna2017-11-142017-11-142011Дегтярьова, Н. В. Співвідношення змісту понять «моніторинг» і «діагностика» навчання та їх застосування в освітньому процесі [Текст] / Н. В. Дегтярьова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – Ч. 3. – С. 77–83.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2820В статті зроблено спробу проаналізувати та уточнити поняття моніторингу та діагностики освітньої діяльності учня. Розглядається співвідношення вказаних понять та поняття контролю знань, вмінь та навичок.The ratio values of the terms "monitoring" and "diagnosis" of education and their application in the educational process. In this work is given a try to analyze and refine the concept of monitoring and diagnosis of student educational activities. We consider the ratio of these concepts and notions of knowledge control.ukпедагогічний моніторингдіагностика освітньої діяльності учняконтроль знаньвмінь та навичокpedagogical monitoringdiagnosis of the educationalactivities of studentsknowledge controlСпіввідношення змісту понять «моніторинг» і «діагностика» навчання та їх застосування в освітньому процесіThe Ratio Values of the Terms "Monitoring" and "Diagnosis" of Education and Their Application in the Educational ProcessArticle