Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena VolodymyrivnaЧернявська Анастасія ДмитрівнаCherniavska Anastasiia Dmytrivna2022-09-162022-09-162021Чернявська, А. Д. Корекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей передшкільного віку засобами казкотерапії [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / А. Д. Чернявська, науковий керівник О. В. Ласточкіна. – Суми СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 108 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12437На сьогоднішній день кількість дітей передшкільного віку з мовленнєвими порушеннями неупинно зростає. Труднощі в засвоєнні мовних одиниць, бідність словника і вже надалі – відсутність бажання спілкуватися і взаємодіяти з однолітками і дорослими є наслідками, які спричиняють саме мовленнєві порушення. Вони можуть бути спричинені як внутрішніми (фізіологічні чинники), так і зовнішніми (соціальні чинники) факторами. Актуальність дослідження полягає в тому, що без глибокого теоретичного аналізу процесів формування словника дітей 6-го року життя із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня є неможливими подальші дослідження наукових та практичних питань в області логопедичної роботи з даною категорією осіб, створення адекватних технологій корекційної роботи з дітьми передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.Today, the number of preschool children with speech disorders is constantly growing. Difficulties in learning language units, poor vocabulary and further - the lack of desire to communicate and interact with peers and adults are the consequences that cause speech disorders. They can be caused by both internal (physiological factors) and external (social factors) factors. The relevance of the study is that without a deep theoretical analysis of the vocabulary of children 6 years of age with general speech underdevelopment of III level, it is impossible to further research scientific and practical issues in speech therapy with this category of people, creating adequate technologies for correctional work with children. preschool age with general speech underdevelopment of the third level.ukусне мовленнялексико-семантична складовапередшкільний вікдіагностиказагальне недорозвинення мовленняказкотерапіяметодикаoral speechlexical-semantic componentpreschool agediagnosticsgeneral speech underdevelopmentfairy tale therapymethodsКорекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей передшкільного віку засобами казкотерапіїCorrection of the Lexical and Semantic Component of Speech in Preschool Children by Means of Fairy Tale TherapyMasters