Перцев МихайлоPertsev Mykhailo2019-03-192019-03-192018Pertsev, A. M. ICT For Assessment of Intellectual Development of a Student for the Differentiation of Learning in the Research Direction [Текст] / A. M. Pertsev // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 2. – С. 79–81.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6950The problems related to the assessment of the development of the intelligence of senior pupils and the use of results for the differentiation of learning, in particular, in the research direction, are considered. The general characteristics of modern views on the differentiation of education and the role of individualization as its boundary form are given.Розглянуто проблеми, пов'язані з оцінюванням розвитку інтелекту старшокласників та використанням результатів для диференціації навчання, зокрема, в дослідницькому напрямі. Наведено загальні характеристики сучасних поглядів на диференціацію навчання та роль індивідуалізації як її граничної форми.enintelligencemeasurementdifferentiationcomputer toolsінтелектоцінюваннядиференціація навчаннякомп’ютерні засобиICT For Assessment of Intellectual Development of a Student for the Differentiation of Learning in the Research DirectionІКТ оцінювання інтелектуального розвитку учня для диференціації навчання в дослідницькому напряміArticle