Майковська Вікторія ІгорівнаMaikovska Viktoriia Ihorivna2018-05-232018-05-232011Майковська, В. І. Дослідження мотивації в професійній підготовці фахівців під час застосування вищим навчальним закладом концепції маркетингу взаємодії [Текст] / В. І. Майковська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 287–295.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4835У статті досліджено вплив концепції маркетингу взаємодії як основи інноваційної діяльності українських вищих навчальних закладів на професійну підготовку майбутніх фахівців. Визначено сутність і зміст мотивації споживача освітніх послуг, обґрунтовано доцільність її дослідження в педагогіці вищої школи, проаналізовано можливості дослідження мотивації в межах процесу професійної підготовки маркетологів.The impact of the interaction marketing as the innovations basis of the Ukrainian higher educational institutions concept onto future professionals training are studied in the article. The purpose and content of the educational services consumer's motivation is explained, the expediency of its research in higher education pedagogy is justified, the opportunities in motivation studying within the process of marketers training are analysed.ukмаркетинг взаємодіїосвітні послугимотивація споживача освітніх послугкомунікаційна політикаособистісно орієнтована модель взаємодіїпрофесійна підготовкаcooperation marketingeducational serviceseducational services consumer's motivationcommunication policypersonality oriented cooperation modelprofessional trainingДослідження мотивації в професійній підготовці фахівців під час застосування вищим навчальним закладом концепції маркетингу взаємодіїMotivation Study in Professionals' Training During Interaction Marketing Concept Use in Higher Educational InstitutionArticle