Boriak Oksana Volodymyrivna;Боряк Оксана ВолодимирівнаЛембей ВасильLembei Vasyl2023-10-032023-10-032023Лембей В. Педагогічні умови формування духовних цінностей у дітей із інтелектуальними порушеннями [Текст] / В. Лембей ; науковий керівник О. Боряк // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 177–182.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13868Педагогічні умови формування духовних цінностей у дітей у процесі реалізації програм виховання в освітніх установах інтерпретуються як облік об’єктивно впливаючих факторів внутрішнього (закладу освіти, особистісного розвитку дітей) та зовнішнього (соціокультурне оточення, соціум в цілому) середовища, позитивних або негативних за своєю спрямованістю, а також як створення можливостей (ресурсів та шляхів підвищення ефективності), які забезпечують присвоєння та реалізацію у свідомості, почуттях та поведінці дітей соціально значущих цінностей.Pedagogical conditions for the formation of spiritual values in children in the process of implementing education programs in educational institutions are interpreted as accounting for the objectively influencing factors of the internal (educational institution, personal development of children) and external (socio cultural environment, society as a whole) environment, positive or negative in their direction, as well as the creation of opportunities (resources and ways to improve efficiency) that ensure the assignment and realization of socially significant values in the minds, feelings, and behavior of children.ukвихованнязаклади освітиродинапедагогічні умовидуховні цінностідіти з інтелектуальними порушеннямиupbringingeducational institutionsfamilyspiritual valuespedagogical conditionschildren with intellectual disabilitiesПедагогічні умови формування духовних цінностей у дітей із інтелектуальними порушеннямиPedagogical Conditions for the Formation of Spiritual Values in Children with Intellectual DisabilitiesArticle