Шевчук Тетяна ІванівнаShevchuk Tetiana Ivanivna2021-07-122021-07-122021Шевчук, Т. І. Організація навчально-виховного процесу дітей з аутизмом в інклюзивному класі [Текст] / Т. І. Шевчук // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 153–157.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11066У статті висвітлено особливості організації навчально-виховного процесу школярів із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного класу. Наголошено на складності навчання таких дітей звичайним вчителям. Зазначені групи на які поділяються діти з аутизмом. Підкреслено необхідність дотримання низки умов для успішного навчання таких школярів. До найбільш важливих умов автором віднесені: освітня підготовка вчителів, тісна співпраця педагогів з батьками, толерантність однокласників та інші.The article highlights the peculiarities of the organization of the educational process of schoolchildren with autism spectrum disorders in an inclusive classroom. The difficulty of teaching such children to ordinary teachers is emphasized. These groups are divided into children with autism. The need to comply with a number of conditions for successful education of such students is emphasized. The most important conditions of the author are: educational training of teachers, close cooperation of teachers with parents, tolerance of classmates and others.ukінклюзіядіти з розладами аутистичного спектруорганізація навчально-виховного процесуinclusionchildren with autism spectrum disordersorganization of educational processОрганізація навчально-виховного процесу дітей з аутизмом в інклюзивному класіOrganization of the Educational Process of Children with Autism in an Inclusive ClassroomArticle