Левченко Людмила СтепанівнаLevchenko Liudmyla Stepanivna2018-01-242018-01-242012Левченко, Л. С. Управління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингу [Текст] / Л. С. Левченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 369–378.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3750У статті подано загальне уявлення про теоретичні основи управління освітою в період ринкових відносин на засадах освітнього менеджменту та маркетингу. Розкрито основні елементи процесу освітнього менеджменту та маркетингу.The general picture of theoretical government of education based on the period of market relations on principles of educational management and marketing is under review in the article. The basic elements of process of educational management and marketing are exposed.ukуправління освітоюосвітній менеджментстратегічне управлінняінноваціїмаркетингmanagementeducational managementstrategic managementinnovationsmarketingeducationУправління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингуManagement Education on Principles of Educational Management and MarketingArticle