Чухрай З. Б.Chukhrai Z. B.2021-04-292021-04-292015Чухрай, З. Б. Інтелектуальні змагання з математика як засіб розвитку здібностей особистості та профілактика девіантної поведінки студентів коледжів [Текст] / З. Б. Чухрай // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 120–122.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10690Розглядається один із способів залучення студентів коледжів до здійснення ігрової діяльності в процесі навчання математики з метою профілактики їх девіантної поведінки.One of methods of bringing in of the students of colleges is examined in this article to realize their activity in the process of studies of mathematics with the aim of prophylaxis their deviant behavior.ukсуспільстводевіантна поведінкастуденти коледжутворчі здібностіінтелектуальні змаганняолімпіадавікторинаконкурс з математикипозитивна мотиваціясамореалізаціяsocietydeviant behaviorcollegianscreative capabilitiesintellectual competitionsolympiadquizcompetition for mathematicspositive motivationself-realizationІнтелектуальні змагання з математика як засіб розвитку здібностей особистості та профілактика девіантної поведінки студентів коледжівIntellectual Mathematics Сompetitions as Means of the Developing of Personality and the Prophylactic of Deviant Behavior in the Students of the CollegesArticle