Огієнко Олена ІванівнаOhiienko Olena Ivanivna2018-12-182018-12-182010Огієнко, О. І. Педагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвитку [Текст] / О. І. Огієнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 86–96.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6215У статті досліджено генезу педагогічної освіти в Норвегії; обґрунтовано періодизацію її розвитку; визначено особливості та тенденції розвитку підготовки норвезького вчителя.In the article teacher education genesis in Norway is investigated; the periodization of its development is proved; features and tendencies of Norwegian teacher training are defined.ukгенезаперіодизаціятенденціярозвитокпедагогічна освітаБолонський процесgenesistendencyperiodizationdevelopmentteacher educationBologna processПедагогічна освіта Норвегії: генеза і тенденції розвиткуTeacher Education in Norway: Genesis and Tendencies of DevelopmentArticle