Першина Л. В.Pershyna L. V.2018-01-232018-01-232012Першина, Л. В. Уміння застосовувати інноваційні технології як показник професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / Л. В. Першина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 259–266.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3726У статті розглянуто проблему формування професійної майстерності у майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. Визначено та охарактеризовано критерії та показники професійної майстерності майбутніх викладачів. Виявлено реальний стан сформованості рівнів професійної майстерності у майбутніх викладачів за операційним критерієм.The article is dedicated to the problem of professional skill formation of future teachers of higher pedagogical educational establishments. It defines and describes the criteria and indices of the professional skill of future teachers. The real state of the professional skill levels according to operational criterion is presented.ukпрофесійна майстерністьінноваційні технологіїмайбутній викладачкритерійпоказникосвітапідготовкаprofessional skillinnovation technologiesfuture teachercriterionindexeducationtrainingУміння застосовувати інноваційні технології як показник професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладівThe Skill of Using Innovation Technologies as the Index of Professional Skill of Future Teachers of Higher Pedagogical Educational EstablishmentsArticle