Стахова Лариса ЛьвівнаStakhova Larysa Lvivna2018-12-032018-12-032017-10Стахова, Л. Л. Особливості корекційно-розвивального навчання і виховання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення [Текст] / Л. Л. Стахова // International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedegogics» : conference proceedings, October 20–21, 2017. – Lublin : «Baltija Publishing», 2017. – P. 123–126.978-9934-571-07-7https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5999Для формування особистості у дітей велике значення має корекція мовленнєвих порушень. Завдяки цій корекції вдається попередити формування багатьох небажаних рис особистості. Практика свідчить, що своєчасний логопедичний вплив є одним з превентивних засобів попередження неуспішності дітей у школі та одночасно ефективним способом стимуляції психічного розвитку дитини в цілому.For the formation of a personality in children, the correction of speech disorders is very important. Thanks to this correction it is possible to prevent the formation of many unwanted personality traits. Practice shows that timely logopedic influence is one of the preventive means of preventing the failure of children in school and at the same time an effective way to stimulate the mental development of the child as a whole.ukПорушення мовленнядошкільний віккорекційно-розвивальне навчанняSpeech impairmentpreschool agecorrectional developmental trainingОсобливості корекційно-розвивального навчання і виховання дітей дошкільного віку з порушеннями мовленняPeculiarities of Correctional-Developmental Education and Upbringing of Children of Preschool Age With Speech DisordersArticle