Харченко Тамара ГригорівнаKharchenko Tamara HryhorivnaПідлісна Тетяна МиколаївнаPidlisna Tetiana Mykolaivna2018-03-162018-03-162018-02-15Харченко, Т. Г. Поведінкові особливості молодших школярів з порушенням письма в наукових психолого педагогічних дослідженнях [Текст] / Т. Г. Харченко, Т. М. Підлісна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 182–185.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4264В статті представлений теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень присвячених особливостям поведінки молодших школярів які мають порушення письма.В статье представлен теоретический анализ психолого-педагогических исследований посвященных особенностям поведения младших школьников имеющих нарушения письма.The article presents a theoretical analysis of psychological and pedagogical research devoted to the peculiarities of behavior of junior schoolchildren with violations of writing.ukповедінкапорушення письмадисграфіямолодші школяріповедениенарушение письмадисграфиямладшие школьникиbehaviorviolation of writingdysgraphyyounger schoolchildrenПоведінкові особливості молодших школярів з порушенням письма в наукових психолого педагогічних дослідженняхBehavioral Features of Junior Pupils with a Violation of the Letter in Scientific Psychological Pedagogical ResearchArticle