Лисянська Дар’я СергіївнаLysianska Daria Serhiivna2018-10-082018-10-082018Лисянська, Д. С. Методика використання історичних документів на уроках історії України [Текст] / Д. С. Лисянська // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 40–43.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5440У статті проаналізовано методи використання на уроках історії історичних документів, обґрунтовано диференційований підхід до опрацювання джерел різними віковими категоріями учнів, представлено методику поетапної роботи з документом та врахування психології сприйняття й готовності до самостійного аналізу інформації.The article analyzes methods of using historical documents in the history lessons, base on differentiated approach to source processing in different age groups of pupils, a method of step-by-step work with a document, and the consideration ofpsychology ofperception and readiness for independent analysis of information.ukісторичний документфальсифікованість документупоетапність дослідження документуметодичний прийомпроблемне питанняhistorical documentfalsification of a documentstage-by-stage document studyingmethodical receptionproblem questionМетодика використання історичних документів на уроках історії УкраїниMethodology of Using Historical Documents on the Lessons of History of UkraineArticle