Вакал В. О.Vakal V. O.Мареха Ірина СергіївнаMarekha Iryna Serhiivna2023-06-052023-06-052022Вакал В. Брендинг Італії як туристичної дестинації [Текст] / В. Вакал, І. Мареха // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Суми, 24–25 листопада 2022 р.) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, В. В. Божкова та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2022. – С. 63–66.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13566У роботі розглядаються питання геомаркетингу, або маркетингу території. Обгрунтовано провідну роль брендування країни у процесі приваблення туристів та перетворення держави на провідну туристичну дестинацію. Здійснено конкретизацію дослідження по відношенню до європейської країни – Італії. Розкрито роль ресурсної складової у процесі формування позитивного туристичного іміджу Італії. Охарактеризовано сучасні бренди Італії та їх роль у забезпеченні високої впізнаваності європейської держави серед закордонних туристів.The article deals with issues of destination marketing, or territory marketing. The leading role of country branding in the process of attracting tourists and turning the state into a leading tourist destination is substantiated. The study was specified in relation to the European country - Italy. The role of the resource component in the process of forming a positive tourist image of Italy is revealed. Modern brands of Italy and their role in ensuring high recognition of the European state among foreign tourists are characterized.ukбрендингтуристична дестинаціяІталіямаркетинг територіїbrandingtourism destinationItalydestination marketingБрендинг Італії як туристичної дестинаціїBranding of Italy as a Tourist DestinationArticle