Беседа Н. А.Beseda N. A.2020-09-022020-09-022010Беседа, Н. А. Підвищення готовності вчителів загальноосвітньої школи до застосування здоров’язбережувальних технологій [Текст] / Н. А. Беседа // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 363–369.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9166У статті досліджуються структури готовності педагогів до застосування здоров’язбережувальних технологій. Охарактеризовано чинники та компоненти методичної підготовки вчителів з основ збереження та зміцнення здоров’я школярів. Виокремлено головні етапи методичної підготовки педагогічного колективу до реалізації цілей здоров’язбережувальної діяльності.The article is devoted to a study of a structure the teachers’ readiness to using the technology of keeping health. The components of methodical teachers’ preparation in principles of keeping and strengthening the pupils’ health are described. The main stages of methodical preparation of teachers’ association to realize the goals of keeping health activity are distinguished.ukструктура готовності педагогів до застосування здоров’язбережувальних технологійметодична підготовка вчителів середньої загальноосвітньої школи до застосування здоров’язбережувальних технологійstructure the teachers’ readiness to using the technology of keeping healthmethodical teachers’ preparation of keeping healthПідвищення готовності вчителів загальноосвітньої школи до застосування здоров’язбережувальних технологійIncreasing the Teachers’ Readiness of the Secondary School for Using the Technology of Keeping HealthArticle