Кузава Ірина БорисівнаKuzava Iryna Borysivna2017-11-212017-11-212013Кузава, І. Б. Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект [Текст] / І. Б. Кузава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 380–388.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2862У науковій статті на основі аналізу науково-практичних підходів розкриваються основні теоретичні аспекти моделей розвитку інклюзивної освіти дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку. Дається загальна характеристика та аналіз цих моделей, зазначаються їх переваги та недоліки, завдання і типологія. Як приклад, подається моделювання інклюзивної освіти на основі системно-синергетичного підходу, що в узагальненому вигляді являє собою певні варіанти включеного навчання і є вихідною теоретичною конструкцією у процесі проектування її практичного втілення.In the articles the basic theoretical aspects of models of inclusive education of children requiring correction of mental and physical development based analysis of scientific practices are approaches. The author gives a general description and analysis of these models indicate their strengths and weaknesses, challenges and typology. As an example, simulation of inclusive education is based on systematic and synergetic approach in summary form represents some options included education and is the original theoretical construct in the design of its practical implementation.ukвключенняваріанти включеного навчаннядіти, які потребують корекції психофізичного розвиткуінклюзивна освітаінклюзіяінтеграціямодельмоделюваннясегрегаціясистемно-синергетичний підхідincludedoptions included studieschildren who require correction of psychophysical developmentinclusive educationinclusionintegrationmodelmodelingsegregationsystematic and synergetic approachМоделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспектModel of Inclusive Education: a Theoretical AspectArticle