Коваленко Олександр ВікторовичKovalenko Oleksandr Viktorovych2019-03-262019-03-262014-03-20Коваленко, О. В. Формування економічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей в процесі професійної підготовки [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. к. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Коваленко Олександр Вікторович ; Міністерство освіти і науки України Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка.” – Луганськ, 2014. – 24 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7018Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Луганськ, 2014. Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми формування економічної культури майбутніх фахівців інженерно-педагогічного профілю в процесі їх фахової підготовки у ВНЗ. З’ясовано ступінь дослідженості проблеми в міждисциплінарному контексті з урахуванням сутнісних ознак понять „культура”, „економічна культура”, „економічна культура особистості”, схарактеризовано спрямованість професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на формування в них економічної культури. Визначено сутність та особливості економічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей, критерії й показники рівня сформованості економічної культури майбутніх інженерів-педагогів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування економічної культури майбутніх фахівців інженерно-педагогічного профілю в процесі їх професійної підготовки.Thesis in order to take the Candidate of Pedagogical Sciences Degree in speciality 13.00.04 – theory and methodology of vocational education. – State Institution „Luhansk Taras Shevchenko National University”. – Luhansk, 2014. This thesis is devoted to the investigation of the problem of forming of the future engineering and pedagogical specialists’ economic culture in their occupational training process in the higher education establishments. The degree of the problem’s investigatedness in the interdisciplinary context is found out with an allowance for the essential signs of the definitions „culture”, „economic culture”, „individual’s economic culture”; the directivity of the future engineering teachers’ occupational training for forming their economic culture is characterized. The essence and the peculiarities of the economic culture of the students of the engineering and pedagogical specialties, the criteria and the indices of the level of the future engineering teachers’ economic culture formedness are defined. The pedagogical conditions of the future engineering and pedagogical specialists’ economic culture forming in the process of their occupational training are theoretically grounded, substantially worked out and verified experimentally.ukстуденти інженерно-педагогічних спеціальностейпрофесійна підготовка майбутніх інженерів-педагогівекономічна культураекономічна культура студентів інженерно-педагогічного профілюпедагогічні умови формування економічної культури майбутніх інженерів-педагогівstudents of engineering and pedagogical specializationoccupational training of the future engineering teacherseconomic cultureeconomic culture of the students of engineering and pedagogical specializationpedagogical conditions of forming of the future engineering teachers' economic cultureФормування економічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей в процесі професійної підготовкиForming of the Students’ Economic Culture of the Engineering and Pedagogical Specialities in the Occupational Training ProcessAbstract0000-0003-1043-6679