Вітвицька Світлана СергіївнаVitvytska Svitlana Serhiivna2018-09-102018-09-102010Вітвицька, С. С. Професіограма як модель магістра освіти [Текст] / С. С. Вітвицька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 212–225.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5247У статті проаналізовано професіографічний і компетентнісний підходи до побудови професіограми - моделі магістра освіти. Поданоавторський погляд на взаємозв'язок та ієрархію понять компетенція, компетентність, готовність до педагогічної діяльності, майстерність та професіналізм педагога. Визначено компоненти професорами магістра освіти, компетентності та компетенції, необхідні випускникові магістратури.The article examines the competent approach and the approach of the professional development program to the modelling of a professiogram by a holder of a Master's degree. The paper highlights the author's view on the correlation and hierarchy of such notions as «competence», «readiness», «skill» and «professionalism». The components of the professional development program and competence the Master should be familiar with, are defined in the article.ukпрофесіограмаспрямованістькомпетенціякомпетентністьготовність до педагогічної діяльностіпрофесійно-педагогічна майстерністьпрофесіоналізм педагогаprofessional development programprofessionally pedagogical orientationMaster's readiness to the pedagogical activityskillprofessionalismПрофесіограма як модель магістра освітиThe Professional Development Program as a Model of a Holder of Master's DegreeArticle