Пелех Юрій ВолодимировичPelekh Yurii Volodymyrovych2019-01-152019-01-152010Пелех, Ю. В. Визначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльності [Текст] / Ю. В. Пелех // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 347–353.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6542У статті здійснено герменевтико-структурний аналіз понять, що визначають роль ціннісно-смислової константи під час формування готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. Наведено концептуальну модель, основною метою застосування якої у навчально-виховному процесі ВНЗ є збагачення і розвиток ціннісно- смислової сфери особистості майбутнього педагога шляхом осмислення вищих гуманістичних цінностей людства для ефективного набуття фахових компетенцій.The article deals with hermeneutical and structural analysis of notions which define the role of valuable and meaningful constant in future teacher's readiness to professional activity formation. The conceptual model is represented, the main purpose usage of which in educational process of higher educational establishment is enrichment and development of future teacher's valuable-meaningful sphere by the way of man-kind high human values realizing with the purpose of professional competence effective gaining.ukцінностіціннісні орієнтаціїціннісно-смислова готовністьмодельмодель ціннісно-смислової готовностімайбутній педагогпедагогічна діяльністьготовність до професійної діяльностіvaluesvaluable orientationsvaluable-meaningful readinessmodelmodel of valuable and semantic readinessfuture teacherpedagogical activityreadiness to the professional activityВизначення ролі ціннісно-смислової константи у формуванні готовності майбутнього педагога до професійної діяльностіDetermination of the Role оf Semantic аnd Valuable Constant in the Formation оf Future Pedagogue Readiness to the Professional ActivityArticle