Сірик Людмила МиколаївнаSiryk Liudmyla Mykolaivna2018-12-272018-12-272010Сірик, Л. М. Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці [Текст] /Л. М. Сірик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 99–108.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6339У статті розглянуто сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технології освіти та рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. З позицій інноваційної дидактичної науки виявлено методологічні та теоретичні концепції евристичного навчання у США.The article touches upon modern approaches of the heuristic learning as innovative technology of education and level of it reserching in native and foreign pedagogy. It is researched from a position of innovative didactical science methodological and theoretical conceptions of the heuristic learning in the USA.ukевристичне навчанняінноваційні технологіїінноваційна дидактична наукаконцепція евристичного навчанняheuristic learninginnovative technologyinnovative didactical scienceconception of the heuristic learningТеоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіціTheoretical Backgrounds of the Heuristic Learning in Modern American PedagogyArticle