Жидкова Наталія МиколаївнаZhydkova Nataliia Mykolaivna2019-01-112019-01-112010Жидкова, Н. М. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вирішення правових ситуацій на уроках правознавства [Текст] / Н. М. Жидкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 164–175.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6515У статті визначено, що розвиток критичного мислення та формування вмінь вирішувати правові ситуації є взаємозумовленими процесами. Розвиток критичного мислення залежить від послідовності та системності формування вмінь вирішувати правові ситуації на етапах навчання. Це передбачає перехід від репродуктивного через перетворюючий до творчо-пошукового етапу, від діяльності за зразком до самостійної пізнавальної діяльності учнів з використанням активних та інтерактивних методів.This paper defined that the development of critical thinking and the process of formation of skills to solve legal situations are interdependent processes. Development of critical thinking depends on both consistent and systematic formation of skills to solve legal situations at different stages of educative process. It provides transition from a reproductive stage through reformative to creative, from activity based on example given to independent cognitive activity use of active and interactive methods.ukкритичне мисленнявміння вирішувати правові ситуаціїнавчальні прийомиетапи формування вміньактивні та інтерактивні методиcritical thinkingskills to solve the legal situationstraining techniquesstages of formation of abilitiesactive and interactive methodsРозвиток критичного мислення учнів у процесі вирішення правових ситуацій на уроках правознавстваDevelopment оf Pupils' Critical Thinking in the Process to Solve Legal Situations аt Jurisprudence LessonsArticle