Шеремета Людмила ПетрівнаSheremeta Liudmyla Petrivna2021-07-272021-07-272021Шеремета, Л. П. Формування національно-моральної свідомості в дітей із порушеннями зору як фактор їхньої соціалізації [Текст] / Л. П. Шеремета // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 291–295.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11160У статті висвітлено специфіку формування національно-моральної свідомості в дітей із порушеннями зору. Наголошено на тому, що національно-патріотичне та моральне виховання є важливим чинником соціалізації дітей зазначеної категорії. Підкреслено важливість напрямку цієї виховної роботи у спеціальних закладах середньої освіти. Виділено моральні цінності, які формуються в слабозорих дітей. Зазначено етапи формування національно-моральної свідомості в таких дітей.The article highlights the specifics of the formation of national and moral consciousness in children with visual impairments. It is emphasized that national-patriotic and moral education is an important factor in the socialization of children in this category. The importance of the direction of this educational work in special institutions of secondary education is emphasized. The moral values that are formed in visually impaired children are highlighted. The stages of formation of national and moral consciousness in such children are indicated.ukнаціонально-моральна свідомістьдіти з порушеннями зоруспеціальні заклади середньої освітиnational and moral consciousnesschildren with visual impairmentsspecial institutions of secondary educationФормування національно-моральної свідомості в дітей із порушеннями зору як фактор їхньої соціалізаціїFormation of National and Moral Consciousness in Children with Visual Impairments as a Factor of Their SocializationArticle