Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252003Каленик, М. В. Оцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделі [Текст] / М. В. Каленик // Педагогічна Сумщина : інформаційний, науково-методичний журнал. – Суми : Нота Бене, 2003. – № 1. – С. 14–19.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1754У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.ukінтегративна модельпроцес навчаннянавчальний процесоцінюваннянавчальні досягненнякомпонентструктурний елементкомпетенціякомпетентністьintegrative modellearning processeducational achievementsstructural elementcompetencelearningevaluationcomponentcompetenciesОцінка знань учнів у структурі інтегративної навчальної моделіAssessment of Students' Knowledge of the Structure of Integrative Educational ModelArticle