Євсеєва О. Г.Yevseieva O. H.2018-08-302018-08-302011Євсеєва, О. Г. Моделювання студента як основа проектування навчальної діяльності під час навчання математики у ВТНЗ [Текст] / О. Г. Євсеєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 235–244.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5182У статті розглянуто вибір структури предметної моделі студента технічного університету з вищої математики. Обрано модель, що складається з тематичного, операційного, процедурного, функціонального і семантичного компонентів. Обрана предметна модель студента може бути використана для побудови діяльнісноїтехнологіїнавчання математики в технічномууніверситеті.The choice of the subject model of student of technical university on higher mathematics is considered. The chosen subject model consists of thematic, operating, procedural, functional and semantic components. The subject model of student, that is chosen, can be used for construction of activities technology of mathematics teaching in a technical university.ukдіяльнісне навчанняпредметна модель студентавища математиканавчання математики в технічному університетіactivities teachingstudent's subject modelhigher mathematicsmathematics teaching in a technical universityМоделювання студента як основа проектування навчальної діяльності під час навчання математики у ВТНЗModelling of the Student as the Basis of Designing of Educational Activity at Mathematics Studying in Technical High SchoolArticle