Зайчикова Анастасія ВіталіївнаZaichykova Anastasiia Vitaliivna2021-07-222021-07-222021Зайчикова, А. В. Музична діяльність як засіб корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / А. В. Зайчикова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 21–26.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11111У статті розглядається музична діяльність, як засіб корекції просодичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Визначено основні види музичної діяльності, які застосовуються у роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в закладі дошкільної освіти.The article examines musical activity as a means of correcting the prosodic aspect of speech in children with severe speech impairments. The main types of musical activities used in work with children with severe speech impairments in preschool education have been determined.ukмузична діяльністьпросодична сторона мовленнякорекціяслуханняспівмузично-ритмічні рухиелементарне музикуванняmusical activityprosodic side of speechcorrectionlisteningsingingmusical rhythmic movementselementary musicМузична діяльність як засіб корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовленняMusical Activity as a Means of Correction of the Prosodic Aspects of Speech in Preschool Children with Severe Speech ImpairmentsArticle