Самойлова Н. В.Samoilova N. V.2017-11-212017-11-212013Самойлова, Н. В. Психолого-педагогічна технологія збереження здоров’я осіб з вадами зору [Текст] / Н. В. Самойлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 419–425.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2867Зазначено специфіку проблем зі здоров’ям у студентів з вадами зору. Розкрито сутність поняття «здоров’язбережувальна психолого-педагогічна технологія». Представлено психолого-педагогічну технологію збереження здоров’я осіб з вадами зору, що розуміється як цілеспрямований, цілісний, керований, навчально-виховний процес, що забезпечує збереження здоров’я осіб з вадами зору. Визначено етапи технології (підготовчий, змістово-практичний, аналітико-результативний) та особливості їх реалізації у навчально-виховному процесі ВНЗ.The author pointed out the specificity of health problems of students with visual impairment. They showed the essence of the concept «health-preserving psychological-pedagogical technology», introduced health-preserving psychological-pedagogical technology for people with visual impairment as a focused, coherent, controlled educational process that ensures the health of people with visual impairment and defined stages of this technology (preparatory, content and practical, analytical and effective) and peculiarities of its realization.ukпсихолого-педагогічна технологіяздоров’язбережувальна технологіяетапи технологіївади зорустудентиpsychological-pedagogical technologyhealth-preserving technologystages of technologyvisual impairmentstudentsПсихолого-педагогічна технологія збереження здоров’я осіб з вадами зоруHealth-Preserving Psychological-Pedagogical Technology for People With Visual ImpairmentArticle